I söndags den 30 november tände vi upp Ängsholmen! Då var det den 1:a Advent och föreningens ”julgran” kommer att lysa upp Midsommarängen under den mörka perioden av året.

I söndags den 30 november tände vi upp Ängsholmen! Då var det den 1:a Advent och föreningens ”julgran” kommer att lysa upp Midsommarängen under den mörka perioden av året.

Dela detta
Vi bjuder på ett traditionsenligt midsommarfirande. Dans och ringlekar kring stången leds av Birgitta och Christer Arnell.
Vi bjuder på ett traditionsenligt midsommarfirande. Dans och ringlekar kring stången leds av Birgitta och Christer Arnell.
På lördag den 13/6 kl. 15 kommer Urban Thornberg att berätta om Trefaldighetstiden och traditionen av att ”dricka brunn”. Ta…
Håll kontakten med Ängsholmsbadet genom att utforska våra senaste inlägg: